در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :مقدمهبخش اول : شرکت مخابراتالف:کلیات۱- تاریخ تأسیس شرکت:۲- شخصیت حقوقی شرکت:۳- اهداف کلان شرکت:۴- مأموریت:۵- سیاستها و خط مشی:۶- ارکان و تشکیلات کلی شرکت:۷- ترکیب مجمع عمومی:۸- ترکیب هیأت مدیره و مدیر عامل:ج:اساسنامه شرکت ارتباطاتفصل اول : کلیاتفصل دوم:موضوع فعالیت و وظایف شرکتفصل سوم: ارکان شرکتفصل چهارم: امور مالید:اهم وظایف شرکت ارتباطات زیرساخته:چارت سازمانیو:توانمندی های فنی و تجهیزاتی شرکت مخابراتمراکز تلفنی:۱-مراکز شهری۲-مراکز بین شهری۳-مراکز بین المللز:سیستم های انتقال۱- فیبر نوریفیبر نوری در ایرانمهمترین پروژه های فیبرنوری ایران۱- پروژه TAE2- پروژه جاسک – فجیره۳- پروژه فیبرنوری برنامه پنج ساله اول، دوم و سوم۲- مایکروویوح:کدهای خدماتی ۱- کدهای خدماتی شهری۲- کدهای خدمات بین شهری۳-رومینگ بین المللط:فناوری جدیدی:عملکرد شرکت ارتباطات زیر ساختبخش دوم: امور مشترکینمحلهای ارائه خدمتتوصیه ها و توضیحاتمقدمهدر عصری که به عصر ارتباطات و اطلاعات موسوم است و مخابرات به عنوان زیربنای زیربناها شناخته شده است توانمندی کشورها با توانمندی های مخابراتی پیوندی عمیق دارد. چرا که شبکه های مخابراتی زیرساخت اقتصادی قرن بیست و یکم را تشکیل می دهند و از بعد فرهنگی نیز شبکه ها و توانمندی مخابراتی ابزاری نوین برای به خدمت گرفتن تکنولوژی آموزش از دور محسوب و تحولی را برای آموزش ایجاد کرده است و این تغییرات به حدی است که امروزه ارتباطات ابزار اساسی توسعه بوده و گاهی عدالت اجتماعی را با این معیار می سنجند که کشورها با موضوع تکنولوژی اطلاعات و آموزش چگونه برخورد می کنند.شرکت مخابرات ایران از سالها پیش و خصوصا از آغاز برنامه پنج ساله اول با درکی عمیق از تحولات جهانی و نقش ارتباطات به عنوان پیش شرط توسعه اقتصادی به آخرین تحولات تکنولوژی مجهز شده و گسترش وسیع ارتباطات را در هر لایه ای از اقتصاد جامعه جزو اهداف و برنامه های خویش منظور و در نیل به این اهداف موفق بوده است.افزایش حجم امکانات مخابراتی به بیش از 4 برابر از آغاز سال 1367 تاکنون و به خدمت گرفتن تکنولوژی نوین نظیر فیبر نوری، سوئیچهای دیجیتال و تکنولوژی هایی نظیر: SDA ،ATM وCCS7 ، این توفیق را برای شرکت مخابرات ایران فراهم نموده است که به عنوان یکی از توانمندترین شرکتهای مخابراتی منطقه مطرح باشد. با توسعه سریع فناوری های ارتباطی، نقش تعیین کننده ای ابزارهای ارتباطی به ویژه تلفن همراه در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، روز به روز افزایش یافته و با توجه به تنوع خدمات آن، کاربردهای وسیع می یابد.سرویس های انتقال مکالمه، انتظار مکالمه، پیام کوتاه متنی(SMS)، پیام کوتاه صوتی (VMS)، پیام کوتاه چند رسانه ای (MMS)، دیتا بر روی تلفن همراه و... همه از جمله قابلیت ها و امکاناتی است که بسیاری از آنها هم اینک فعال است و برخی دیگر از این سرویس ها به زودی به مشتریان ارائه می شود. شناخت و آگاهی مشترکان و تلفن همراه از نحوه ی ارائه این خدمات و سایر خدمات جنبی، می تواند آنان را در بهره برداری مفید از این ابزار کارآمد ارتباطی یاری رساند.این فایل کاملا اصلاح شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.(فایل قابل ویرایش است )تعداد صفحات : 50
خرید+دانلودرایگان