مرکز معرفی و فروش محصولات اینترنتی مکاتبه

دانلود رایگان,فروش اینترنتی , کتاب الکترونیکی , فروشگاه دیجیتال

مرکز معرفی و فروش محصولات اینترنتی مکاتبه

دانلود رایگان,فروش اینترنتی , کتاب الکترونیکی , فروشگاه دیجیتال

دانلود پاورپوینت درمورد بتن و انواع بتن

دانلود پاورپوینت درمورد بتن و انواع بتن

پاورپوینت درمورد بتن و انواع بتن

نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش

 

تعداد اسلاید ها : 34 اسلاید

 

بخشی از اسلاید ها :

}مقدمه :
}بتن (به فرانسوی: Béton)، از ریشه لاتین (به لاتین: Bitume)در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد گفته می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان‌ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی، پلیمرها، الیاف و غیره تهیه شود. همجنین در نحوه ساخت آن ممکن است حرارت، بخار آب، اتوکلاو، خلا، فشارهای هیدرولیکی و متراکم کننده‌های مختلف استفاده شود.با توجه به گسترش و پیشرفت علم و پیدایش تکنولوژی‌های فراوان در قرن اخیر، شناخت بتن و خواص آن نیز توسعه قابل ملاحظه‌ای داشته است، به نحوی که امروزه شاهد کاربرد انواع مختلف بتن با مصالح مختلف هستیم که هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست.
}سیمان پورتلند
}سیمان پرتلند طبق تعریفASTM C ۱۵۰‎، نوعی سیمان هیدرولیک است که از پودر کردن کلینکری که عمدتاً از اکسیدهای سیلیسی، آلومینیومی و آهنی که عامل تشکیل ترکیبات سیلیکاتی و آلومیناتی سیمان پرتلند می‌باشند، بدست می‌آید.
}تاریخچه
}گرچه استفاده از سیمان (هیدرولیک و غیرهیدرولیک) به چندین هزار سال قبل بازمی‌گردد، اما اولین بار در سال ۱۸۲۴ میلادی ژوزف اسپین معمار بریتانیایی طرح اصلاحی خود را برای آهک هیدرولیک تحت عنوان سیمان پرتلند به ثبت رساند. وی نام پرتلند را به علت تشابه سیمان حاصل با رنگ کانسارهای آهکی جزیره پرتلند در انگلستان انتخاب کرد.

   


نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش تعداد اسلاید ها : 34 اسلاید بخشی از اسلاید ها : }مقدمه : }بتن (به فرانسوی: Béton)، از ریشه لاتین (به لاتین: Bitume)در مفهوم وسیع به هر ماده یا ترکیبی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد گفته می‌شود. بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان ونیز پوزولان‌ها، سرباره کوره‌ها، مواد مضاف، گوگرد، مواد افزودنی، پلیمرها، الیاف و غیره تهیه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.